HTML

NetHarsona

A Kürt Akadémia NET-WORKS képzéséről a hallgatóktól és minden ami a Közösségi Médiával kapcsolatos. ( Facebook / Twitter / Linkedin / … )

Friss topikok

  • Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Bár a fentiekkel minddel egyetértek, de az nem tudom, hogy miért ilyen nem szép Linkedin URL-je va... (2012.02.23. 20:04) A messziről jött ember
  • Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: @Boribaba: Szerintem lesz nekem még 30 bejegyzésem, ami lenyomja ezt. (2012.01.23. 19:31) Kabátlopásba keveredtem
  • Repus: Nagyon tetszik a "netharsona" név! Jó választás! (2011.12.09. 21:40) Bevezetés

Kabátlopásba keveredtem

2012.01.17. 18:19 Bánki Tamás | DrLinkedin.hu

OK, akkor most a mindenki estéjét (2012. január 13, péntek) felborzoló kabátlopás ügyét elmesélem...

Röviden: Nem volt kabátlopás. :))


Hosszan: Megyek, venném fel a kabátom, hogy Radics Mátéval mehessünk haza. A sálam a helyén. De alatta egy másik kabát. Megborzongtam a hidegtől, ami kint vár majd… És el is szomorodtam, hogy a felségemtől nemrég kapott kabátomnak lába kélt.


Mint mérgezett egér rohangáltam a ruhatárban, ahol több hasonló kabát is van, de egyik sem az enyém... :(
Bent a teremben van egy olyasmi kabát, mint az enyém - hogy került ez ide, kérdem magamban -, de a zsebében nem a megfelelő kulcs. Ez Geyer Attila kabátja. Mondja Ő. (Hú de ciki, nyúlkálok más kabátjának a zsebében...)

Még mindig nincs meg a kabátom.

Sok-sok ismeretlen, furán öltözött ember. Bácsi hangú, szőrös karú szőke maca; fűszoknyás és száris lányok, lovagok és lovaginák...


Na, Máté mondja, írjunk SMS-t minden fiúnak, hátha véletlen felvette... 2 válasz jött. Végvári Imitől és Káli Gyuritól.
Káli Gyurinál volt egy megoldási javaslat, megkeresi azt a rendezvényszervező kolléganőjét, aki a helyszínt adta, és a szexi ápoló néni, rocker nagybácsival felszerelt rendezvény ügyeit intézi...


Addig Máté küld a lányoknak is egy üzenetet, mert hátha a srácok vezetnek, talán tudnak nekik is szólni; meg a networking is fontos, ugye?

Net works és jön is Gyuri kolléganője. Szól a főembernek...
Még pár perc és repül felénk egy angyal, akinél ott figyel a kabátom. Máté meg is örökítette ezt...
A sokkra felajánl egy italt, amit egy koccintással, az Angyalommal magamhoz is vettem.

És mindezt OKOStelefon nélkül nem is tudtuk volna megtenni... Így most először Máté már meg is közelíti az ingyenes havi 1000 elhasznált SMS-t.

2 komment

Címkék: networks kürt akadémia net works

A bejegyzés trackback címe:

https://netharsona.blog.hu/api/trackback/id/tr853571672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boribaba · http://netharsona.blog.hu 2012.01.23. 17:10:20

Gratulálok, bátor dolog volt feltenni, főleg a mostani, online reputation management-ről szóló előadás után!

Bánki Tamás | DrLinkedin.hu · http://DrLinkedin.hu 2012.01.23. 19:31:22

@Boribaba: Szerintem lesz nekem még 30 bejegyzésem, ami lenyomja ezt.
süti beállítások módosítása