HTML

NetHarsona

A Kürt Akadémia NET-WORKS képzéséről a hallgatóktól és minden ami a Közösségi Médiával kapcsolatos. ( Facebook / Twitter / Linkedin / … )

Friss topikok

  • Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Bár a fentiekkel minddel egyetértek, de az nem tudom, hogy miért ilyen nem szép Linkedin URL-je va... (2012.02.23. 20:04) A messziről jött ember
  • Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: @Boribaba: Szerintem lesz nekem még 30 bejegyzésem, ami lenyomja ezt. (2012.01.23. 19:31) Kabátlopásba keveredtem
  • Repus: Nagyon tetszik a "netharsona" név! Jó választás! (2011.12.09. 21:40) Bevezetés

LinkedIn-re magyar

2011.12.19. 15:34 Bánki Tamás | DrLinkedin.hu

2011. november 25. lehet, hogy másnak nem volt egy kiemelkedő nap, de nekem, aki életében először beszélt oktató céllal 30+ embernek, nekem nagy nap volt. A világ leghasznosabb közösségi oldaláról beszéltem. Ami egyben a világ legnagyobb üzleti közösségi oldala is. A LinkedIn-nek (www.LinkedIn.com) saját bevallása szerint is 135+ millió tagja van. Tapasztalatom szerint 145+ millió ez a szám. Ahol a magyar közösség heti 1000 fővel növekszik.

Az előadás után kikértem a hallgatóim véleményét. Rákóczi Ferenc volt az, aki még két levelet is küldött nekem.

Feri ezeket (is) írta nekem:

Szumma: a többség igényét nagyon jól kielégítetted, ezért is kaptál sok kérdést és jó értékelést, de néhány delikvens, mint én is, próbál okoskodni, hogy mit lehetett volna még, milyen arányban. 

És az egyik okos kritikájára így válaszoltam:

Feri: a felület egyes funkcióiból kevesebb is elég lett volna. 
Én: nagyon felületesen mondtam csak el az egy-egy funkciót és tényleg a többség volt a cél.

Nekem Hámori Zsuzsi véleménye is nagyon fontos lenne, mert ő látta az előadásom 2 korábbi formáját is. Ugyanakkor feleségem, fő mentorom, kritikusom és segítőm tudja, hogy milyen komoly tisztulási folyamat ment végbe a kezdeti irtó mély, részletekbe merülő 2 × 3,5 órás előadásom helyett hogy lett ilyen általános, áttekintő ez a bő egy óra.

Ahogy a LinkedIn-nel egyre többet foglalkozom, úgy tűnik egyre kaotikusabbnak a Facebook. A LinkedIn logikus, áttekinthető, szellős és igen sok módon használható. Célja, hogy a LinkedIn felhasználói a saját márkájukat építsék, erősítsék. Azaz komoly, sikeres, értékes embert kerekítsenek magukból és ennek köszönhetően jó és jobb üzleti lehetőségeket alakítsanak maguknak. Azaz a LinkedIn egyik célja, hogy meg lehessen felhasználóit gyorsan, könnyen találni. A másik fő célját épp csak érintettem.

A LinkedIn korosztálya egy letisztultabb, áttekinthetőbb felületen érzi magát jól. A LinkedIn-en vannak menük, azokon belül vannak további lehetőségek. És természetesen vannak trükkök, amikkel jobban ki lehet használni ezt a hatalmas üzleti közösséget. Lehet, hogy nem ez a Web 2.0 csúcsa, de én értem. És ha én értem, más is meg tudja érteni, általam, azaz a LinkedIn-Kepzes.hu által.

Szólj hozzá!

Címkék: linkedin linkedin kepzes.hu kürt akadémia net works

A bejegyzés trackback címe:

https://netharsona.blog.hu/api/trackback/id/tr123475758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása